6 Kasım 2009 Cuma

Neden kilo?

Dergilerinde bir bakış, kadınların çıkarılması için ana nedenleri ortaya çıkarır, örneğin:

* Ben bana böyle.
* Ben daha kolay rahat olur.
* Ben, daha fazla seçenek yeni / farklı kıyafetler istiyorum.
* Daha iyi bir benlik saygısı istiyorum.
* Arkadaşımın istiyorum.
* Benim sağlık aşkına.
* Ben gelecek sezon için daha iyi bir rakam istiyorum.
* Ben başkalarından övgü teşekkür ederiz.
* I want daha az ter verimli olmak.
* Başkaları azalır Benim gıpta.

Erkekler için, azaltmak çoğunlukla sağlık meselesidir. Kadar bir şey, ve kilo aşağı değiştirmek gerekir gerçekleştirmek Eğer gut gibi sağlık sorunları var. Buna ek olarak, reklamcılığı, erkek ideal vücut elde ettiğini ince ve daha ince. Erkekler için ellilerin Were, düşüş esas olarak estetik bir sorudur. Reklamlardan erkek ideal bir vücut haline geliyor ve ince ince. Ellili Were, kilolu insanlar hala ", sıcak esprili ve dengeli olarak," Bugün onlar ", aptal, tembel ve disiplinsiz zayıf iradeli vardır." Ne kendi gibi değil saygısı uğrar?

Günümüzün yaygın Diätsucht yeme bozukluklarının risk taşıdığını artıyor. Belki de bir adam yapılan diyetler sayısı ile bu risk artar. Ayrıca insanların, içinde etkili bir kilo kaybı için herhangi bir sağlık göstergesi ilk olarak kilo vermek istiyorsanız ilginç.
İyi taraf Keşfet

Ne aslında gibi seviyorsun? Bir kez ve dikkat başkalarının sizin hakkında, ne düşündüklerini ya da iyi size göz daha az ödeme düşünün. Göttingen Beslenme Psikolog Dr Volker Pudel, böylece noktaya getiriyor: "Ancak diğerleri bunu istiyorsak dünyada, yol olarak, değil."

Bir ayna al ve tam olarak bir kez dikkat: çukur onu yanağından, onun uzun kirpiklerini, her şey, eller, saç ... Bana aşağı gülüyor, ona ne gibi. Çünkü ... "listesi, ya da olumlu bir beden algısı için" pozitif liste "açıkça görülebilir sizin" I like it asmak. Puan okuyun birkaç kez gün ve enjoy it!

Karanlık tarafı değil, ama unutun bunu abartmak değil, çünkü: "Kimse mükemmel değildir." Yoksa mükemmel bir insan olarak yaşamak istiyorsunuz? Ne hissederdin? Hatta bazıları, bu bireysellik ve kişilik tanıklık bunların zayıflıklarından uyaranları var. Bazı içinde, ancak, o çalışıyor, örneğin için, üstünlüğü, çünkü hiç kimse seviyor sağlık dezavantajları çekmesine.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder