18 Ekim 2009 Pazar

Lida olayı

Böyle Saçma var. Ben sadece yazarken, bir Lida aldı gitti. Olmadan kimse bir şey soruyorum.

İstanbul'da tüm eczanelerde bulunmaktadır. Ama nasıl tıp, bile prospektüsü bulunmaktadır. Çin yeterlidir yazıları ...

Ben ilaç ödemek için, eczacı hanım bana, tereddütlü bakıyordu, ben, "çok huylan satıyoruz çalışıyorum, ama ben tavsiye etmiyorum," dedi. "Neden? Yan etkileri nelerdir?" Dedim. "Ben," dedi, "Bak söyleniyordu, benim formen £ 8 verdi. Hiçbir sorun deneyimli edildi. Cesaret onu, ve ben saha değilim. Ama büyük bir kalp çarpıntı yaptı ..."

Bu durumda, makul bir kişi mi?

"Ah evet, o zaman" dedi, geri, arkasındaki evin yolunu tutmak için bakmadan ilaç uzayacağını söyledi götüreyim.

Ben yaptım?

Olarak kolayca tahmin, ben, ilaç alıp eve gittim. Kullanılan 3 gün. Senin içinde su miktarı söyleyemem gibi boğazımı ve o top benim sürekli su içmek zorunda olabilir için haddeleme ortasında duruyordu. Yolda git araba durdurmak için, ilk kullanılabilir yeraltı su alır ve içinde, bu derece anlamak oldu.

Blah blah Ben yemekte yemeyin olabilir. Canım böyle tuhaf bir durum istemiyordu.

Üçüncü günün sonunda, oksijen gibi deriiin deriiin, nefes, henüz, sanki bir Göğsümdeki oturmuş değildi, ben astım vardı ya başladı, kısa nefes.

, I, ve ölecek derken zayıflatacak olmayacak Bak ...

Nerede kar o (karısı arada ben tıp sol £ 2) idi hasarlardan biz dönüştür.

* * *

Lida gördüm dün bir eczane hala.

Satır diz vardı.

Eczacı, "Ben daha iyi" dedim gelmedi.

"Ay," dedi, "Brawl karıştırmak gidiyor. Sanırım ben çok ciddi yan etkileri sormayın. Ben bütün müşterilerinin anlatırdı. Ama kimse beni dinlemek için. Şu sorunu doktorlar, diyetisyenler size bir el, , seninle konuşmak ... "

"Eh," dedim.

Ama önce size sormak istedim.

Lida zayıflama ilaç veya kilo kaybı, hasar veya olanlar yararlarını görmek benzer olanlar ...

Lütfen klavye başına ...

's Birlikte bu yazı yazalım ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder