3 Eylül 2009 Perşembe

seviyorum be lida

Bugün saçmalardan fx15 seçmeleri yapacağız. Yarı gerçek yarı uydurma bir pohudey serüveni bu.

Şimdi efendim bugün malum şahıs birşey için izin istedi. Aslında dün istemişti. Neyse R10 hatrına izin verdim. Şunları şunları yapacağım dedi, kurumsalseo.com 'a uğrayacağım dedi. Ama evden çıktıktan sonra sözlerini hemeeen unuttu ve saçma saçma konuşmaya başladı arkadaşları lida ve fx15 'in yanında. Ben de kalktım gittim susuz susuz 20 dakika yol yürüdüm. Zayıflama hastalığına maruz kaldım. Baktım bir yalanını gözlerimle gördüm lida okuyucuları. Ve tabi hemen orada 2 cümlelik bir konuşmayla noktayı koydum. Hala da seviyorum aslında. Ama onun dönmesini bekleyeceğim.

Bir başk kurumsalseo.com R10 lida fx15 pohudey zayıflama yazısında görüşmek üzere.

Esen kalın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder