11 Eylül 2009 Cuma

Malt - R10 FX15

Sallandık diyorum, kurumsalseo.com R10 lida fx15 pohudey zayıflama merkezini bilmiyorum
Lida fırlamadım, duruyorum
Senden bir açıklama gelmeden
Ben bu FX15 terketmiyorum

Pohudey düşündüm önceden
Ama Lida sakattı zaten
Senden bir açıklama gelmeden
R10 biliyorum

Hayatıma asma bir Lida yaptım
Yeni bir aşk bir de çek-yat kattım
Tam mutlu olurum burda derken
FX15'e bile dayanamadı, tepeme yıkıldı

Pohudey olabilirim belki, hafiften
Sallanıyorsam işte bu yüzden
Senden bir kurumsalseo.com gelmeden
Kırılmam biliyorum

Herkes Lida oldu, kimisi korktu
Kimisi yaşamıştı biliyordu
Ama hepsi hep bir ağızdan
'fx15' diyordu

Hayatıma asma bir Lida yaptım
Yeni bir aşk bir de çek-yat kattım
Tam mutlu olurum burda derken
FX15'e bile dayanamadı, tepeme yıkıldı

Bir gün aniden
Kriz masasında içerken
Richter'den konuşurken
Aşk biter ...
Yenisi gelir, eskisinden beter

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder